reklama

S malou snahou sa dá urobiť váš kus sveta krajším

Poznáte to. Ráno vstanete a idete do práce. Mnohí z nás využívame prostriekdy dopravnej hromady a ku podivu v roku 2014 už autobusy nevyzerajú ako dostavníky do Osviečimu, ako tomu bolo pred 15 rokmi. Avšak mňa už dlhšie každé ráno štvalo to, že na zastávke to vyzeralo takto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čistý hnoj, ľudia vyhadzovali odpadky, kde sa len dalo. Rozhodol som sa, že nechcem, aby to tak bolo. Tak som napísal svojej starostke.

"Dobrý deň pani starostka xxxxxxxx,

som občanom mestskej časti Košíce - Nad jazerom, pričom bývam na Bukoveckej ulici č. 1.

Na autobusovej zastávke MHD "Tepláreň" v smere do centra Košíc nie je nainštalovaný odpadkový kôš.

Z tohto dôvodu ľudia stojaci na tejto zastávke vyhadzujú odpadky okolo tejto zastávky, čo samozrejme znamená, že je takto poškodzované životné prostredie nášho sídliska.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vzhľadom na uvedené týmto dávam podnet Vám ako štatutárnemu orgánu mestskej časti Nad Jazerom, aby sa týmto problémom zaoberala naša mestká časť. Uvedomujem si, že mestská časť má určite viacero dôležitých problémov, s ktorými sa v tomto čase vysporiadava, avšak domnievam sa, že vyriešiť tento problém nie je nad jej možnosti a schopnosti.

Zároveň si dovoľujem požiadať o to, aby ste ma informovali o vybavení tohto podnetu."

Keďže som nedostal žiadnu odpoveď napísal som vo februári 2014 ďalší email, tentokrát poslancom, v ktorých obvode bývam. Ozvali sa mi traja poslanci z deviatich, jedna dokonca hneď na ďalší deň ráno o 6:00 odpísala zo svojho iPhonu (palec hore:). O dva dni bol na tejto zastávke namontovaný dočasný plastový kôš a o ďalšie dva už kovový, ktorý je tam zatiaľ dodnes. Zastávka dnes už vyzerá takto.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A spomínaný kôš:)

Týmto príspevkom by som rád posmelil tých, ktorých niečo v ich okolí štve, aby maličkou snahou (jedno naformulovanie emailu, ktorý som poslal viackrát s mierne pozmeneným textom), prispeli k tomu, že ich mikrosvet bude hneď krajší a aj cesta do práce znesiteľnejšia. Jeden kôš síce svet nezmení, ale začať nejako treba:).

Roman Frnčo

Roman Frnčo

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Advokát pôsobiaci v Košiciach. Poslanec mestskej časti Košice - Nad jazerom.Ak by ste potrebovali právne služby, môžete využiť správu nižšie alebo zavolajte mi na 0905 650 150. Zoznam autorových rubrík:  Právo a politikaVieraRôzne

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu