reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Frnčo

Roman Frnčo

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Advokát pôsobiaci v Košiciach. Poslanec mestskej časti Košice - Nad jazerom.Ak by ste potrebovali právne služby, môžete využiť správu nižšie alebo zavolajte mi na 0905 650 150. Zoznam autorových rubrík:  Právo a politikaVieraRôzne

reklama

Viera

Maratón bez poriadneho tréningu?

Roman Frnčo

Maratón bez poriadneho tréningu?

V nedeľu som zabehol svoj prvý maratón - slávny Medzinárodný maratón mieru v Košiciach. Viem, je to malý krok pre ľudstvo, ale veľký krok pre mňa. Pocit, keď si uvedomíte, že ste dokázali niečo, čo ste len pred pár dňami považovali za čosi takmer nemožné, je nenahraditeľný. Ale späť k začiatku.

  • 8. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 029x
  • 1
Čo by ste mali vedieť pri štarte do života a zatiaľ neviete

Roman Frnčo

Čo by ste mali vedieť pri štarte do života a zatiaľ neviete

Ubehol rok a jeden mesiac, čo som odpromoval. Za posledný rok som sa naučil neuveriteľne veľa o živote, omnoho viac ako počas celého štúdia. Zhrniem Vám zopár vecí, ktoré by ste mali vedieť po škole. Ak by ste chceli použiť argument ad hominem voči mne, tak prosím, nedostal som sa do rebríčka Forbes ani na titulky časopisov, ani nemám 3 ženy na večer a 2 na ráno či "bugiľár" plný peniazov, ale zamyslite sa nad mojimi radami a zvážte či sa dajú aplikovať aj do Vášho života.

  • 4. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 384x
  • 2
Cítiš sa mizerne, slabo a je ti na nič? Tak sa nakop do...

Roman Frnčo

Cítiš sa mizerne, slabo a je ti na nič? Tak sa nakop do...

Život je veľmi prchavý. Krátky. Niekedy nešťastnou tragédiou veľmi krátky. Nie, nedostal som depku, len chuť nakopnúť (resp. nakopať) nejakých ľudí aj v mojom okolí. Nazývam ich mentálni samovrahovia - svojimi haluškami sa úplne deptajú, považujú sa za nemožných, ich život vraj nemá zmysel, nič ich nebaví a nikdy, ale zaručene nikdy, sa práve oni nemôžu mať dobre. Podľa mňa sa ani dobre mať nebudú, lebo aj keby boli bohatší, zdravší a mali viac voľného času, pre vlastné nastavenie v sebe to ani nerozpoznajú.

  • 15. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 864x
  • 0
Kniha Prísloví

Roman Frnčo

Kniha Prísloví

Zopár múdrostí, ktoré ma dnes z tejto knihy oslovili.

  • 20. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 378x
  • 2
Kríza a kresťania

Roman Frnčo

Kríza a kresťania

Neviem prečo sa tak ľudia vzrušujú nad tým, že je tu kríza. Boja sa a strachujú. A pritom si hovoríme kresťanská krajina. Tak dnes sa pozrime nato, čo Boh hovorí o kríze.

  • 2. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 493x
  • 80
reklama
Kresťania a peniaze

Roman Frnčo

Kresťania a peniaze

Často sa v spoločnosti objavuje názor, že kresťan by mal byť chudobný človek. Ja osobne považujem tento názor za absolútne nebiblický. Už len keď sa pozrieme na nášho majstra Ježiša Krista, po jeho ukrižovaní si o jeho odev rímski vojaci hádzali los.

  • 30. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 577x
  • 40
Vierou porazíš každého obra nevery, strachu, porážky a zúfalstva!

Roman Frnčo

Politika Vierou porazíš každého obra nevery, strachu, porážky a zúfalstva!

Viera je univerzálny liek na všetky problémy v našom živote. Je hnacou silou a zmyslom života zároveň.

  • 24. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 945x
  • 12
Človek v dnešnom svete?!

Roman Frnčo

Človek v dnešnom svete?!

Chcem priblížiť z pohľadu biblie ako vníma človeka, čo je pre človeka dobré v tomto komplikovanom svete - ako žiť, rozmýšlať...

  • 2. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 345x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu